פרטים אישיים
למידע מלא אודות הזכאות לפיצוי בגין איחור לחצו כאן
שימו לב! ניתן לפנות לבקשת פיצוי עד 6 חודשים מרגע האירוע.
* לקוחות יקרים,
על מנת שנוכל לטפל בבקשתכם באופן מהיר ויעיל, אנא פרטו ככל הניתן
את הסיבה בגינה הינכם מבקשים לערער על הגשת דרישת התשלום.
במקרה של רב קו – יש לציין את מספר הרב קו ולצרף צילום מלא של גב הכרטיס (יש לוודא שרואים בבירור את מספר הרב קו, שם ותמונה). במקרה של כרטיס נייר – יש לשלוח את כרטיסי הנייר בצירוף תיאור פנייתך לכתובת: דרכי משה 3, לוד
יש להקפיד על הזנה מדויקת של מספר הדרישה לתשלום ומספר ת"ז
כפי שכתובה בטופס דרישה לתשלום שבידך.
לא נוכל לטפל בהשגה, ללא הפרטים המדויקים.